It’s pointless to keep thinking of the sad memories.
Let bygones be bygones…
so STOP THINKING OF IT
because it’s only you who choose
whether you want a happy or sad life.
I want you to be happy
and I know you can achieve that!


一直停留在不愉快的回憶裡是沒有用的,
所以現在就覺悟吧,
因為只有你自己可選擇你要有一個傷心,
還是開心的人生。
我要你快樂,
我也相信你可以做到的!




Share it with you~是我前陣子遇上的美麗景緻~^_^

{###_cherriechu/9/1633949939.jpg_###}
斗六交流道下奔放耀眼的向日葵花田



{###_cherriechu/9/1633949940.jpg_###}
這是我最近期的數位照片喔!是2/16下午開車趕回台南的照片呢!
因為下午的高速公路太陽太毒辣~所以~嘿!我的防曬裝備很誇張吧!哈!



arrow
arrow
    全站熱搜

    CherrieChu 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()